zaterdag 9 februari 2013

Nieuwe website


Al een tijdje suddert er een website rond op het grote web waarvan niet veel mensen weet hebben. De stoute schoenen aangetrokken ben ik een website begonnen die deels als een samenvatting van dit blog gezien kan worden. Vanzelfsprekend met een link hiernaartoe. Een websitebouwer ben ik niet en heb die ook geen in de arm genomen. Vandaar dat er hier en daar nog wel wat op aan te merken valt. Dat heeft me niet weerhouden om de site toch al te publiceren. De komende periode zal er nog wel wat aan veranderd worden.

Graag heet ik jullie welkom op www.jowaniven.nl

8 opmerkingen:

Annemarie Kesseling zei

Dag Jowan, ik vind dat je al een hele goede start hebt gemaakt. Ik heb zelf vorig jaar ook de stoute schoenen aan getrokken en weet hoe lastig het soms kan zijn, ik heb ook eindeloos verbeterd en uiteindelijk denk ik dat jij, net als ik, trots mag zijn op het resultaat. De aanhouder wint. Wat ik ook leuk vind is dat je je blog hebt geïntegreerd in je website. Ik zal je site zeker nog regelmatig bezoeken en ben heel benieuwd wat je er nog aan gaat verbeteren. Groetjes Annemarie

nic.b van es zei

Ja wat leuk om zelf je website te bouwen ,met het resultaat is helemaal niks mis mee ,natuurlijk zal er best nog wel wat verbeterd kunnen worden,maar dit heb je toch maar zelf gedaan,en hoe.

Joke (Jokes Camera) zei

Dat ziet er heel goed uit, Jowan. Ja, dat is heel veel werk, zo'n website. Ik zag al veel van de foto's, die ik zo mooi vind, daar staan. Ik kom beslist nog vaker kijken. Groetjes, Joke

Gonnie van de Schans zei

Hoi Jowan,
Een veel belovend begin, dit ziet er heel mooi uit Jowan.
Ga je nu beginnen met het geven van workshops of doe je dat al langer?
Succes met je site en met de workshops.
groeten, Gonnie

advanduren zei

Hoi Jowan,

Mooi opgebouwde website, zal hem beslist regelmatig bekijken. Veel succes ermee.

Groeten,
Ad

Antoinette Janssen zei

Een prachtige website Jowan! Mooie ontwikkelingen.
Geluk gewenst met je nieuwe weg. Wat een geweldig initiatief: die workshops.
Heel aantrekkelijk. Ook de verkoop van je produkten.
Het mag gezien worden.

Hartelijke groeten!
Antoinette

Loes Belovics zei

Gefeliciteerd met deze mooie site Jowan, en natuurlijk ook nog met het broertje van je D90 !
Heel veel plezier en succes er mee.
Groetjes Loes

Ghita Pluijmaekers zei

Mooie website. Ziet er overzichtelijk uit en de foto's die ervoor hebt geselecteerd zijn geweldig, ik ga zeker nog eens vaker kijken.
groetjes Ghita