maandag 1 april 2013

de lente is gekomen


bosanemoon

Jawel hoor!!!
De lente is eindelijk gearriveerd.
Met het fraaie bosanemoontje krijg ik eindelijk het gevoel dat we de lente tegemoet gaan. Al was de wind vandaag nog wel aan de frisse kant, de lente krijgen ze niet meer uit mijn bol.
Of zou het toch weer gaan sneeuwen.......................................................

 Een andere variant van de bosanemoon.

Geen speciale filters via software maar met de camera gemaakt. Een andere benadering van fotografie.

11 opmerkingen:

Lasse zei

Wow, wow !!

Annemarie Kesseling zei

Waanzinnig mooi!!!

nic.b van es zei

dit is groots.

Ghita Pluijmaekers zei

Hé, bosanemoontjes. Ik was vorige week in zuid-limburg op de plek waar het vorig jaar vol stond met bos anemonen....nu hele maal niets.
Maar ze zijn er dus toch al. Prachtig, vooral de eerste foto.
groetjes Ghita

Luuk Belgers zei

Vooral die eerste is erg mooi!! Door die koude wind heb ik toch wat minder zin om er op uit te gaan. Wellicht dit weekend ook maar op zoek naar de bosanemonen :p

Loes Belovics zei

Mooie softe beelden.
Ik ben vanochtend meteen maar even langs 'mijn' anemoontjes gereden, een paar zielige groene blaadjes, meer was er niet ;-(
Groetjes Loes

kiekismichel zei

Alle twee foto`s zijn geweldig daar zit weer wat techniek in, knap petje af !

Wel jammer dat de foto`s zo klein te zien zijn.

Gr Michel

Wouter zei

Lekkere creatieve, originele foto's. Hier houd ik wel van!
Groet, Wouter

Joke (Jokes Camera) zei

Prachtig, Jowan, vooral 1. Groetjes, Joke

advanduren zei

Hoi Jowan,

De eerste vind ik werkelijk prachtig, de tweede wat minder, ik had toch graag iets scherp willen zien. Ik was 2e paasdag in Zuid-Limburg, heel veel bosanemonen (planten) gezien, maar nog geen enkele in bloei. Overigens nogmaals van harte gefeliciteerd met je 3e prijs in de Roots, het is een prachtige plaat.

Groeten,
Ad

Gert Jan Hermus zei

Prachtig zeg!

Groeten uit Sneek!
DzjieDzjee