zondag 21 april 2013


Vandaag met andere leden van fotoclub "Kiek Nou!" de bosanemoontjes bezocht die ik de laatste weken al vaker heb begroet.
Iedere dag wordt het tapijt van bloemetjes groter en groter.
Wat een fantastisch welkom wanneer je het bos inloopt.
Het zonnetje werkte goed mee. Eerst sluierbewolking voor de liefhebbers en daarna brak het zonnetje door voor diegenen die liever met meer licht fotograferen. Voor beide situaties valt iets te zeggen. Het is aan de creativiteit van de fotograaf om uit iedere situatie het beste te halen.
Over bovenstaande foto was ik zelf het meest tevree.


4 opmerkingen:

Loes Belovics zei

Heel boeiend om te zien hoe ieder op zijn eigen manier deze bosanemoontjes fotografeert, en ook natuurlijk hoeveel ontelbare manieren er zijn om dit bloempje te vereeuwigen.
Het zachte en de herhaling in deze foto vind ik prachtig, maar ik vind hem een beetje sombertjes eerlijk gezegd. Maar dat is mijn mening, jij hebt er voor gekozen om het op deze wijze te doen, en dan ben ik weer terug bij het begin van mijn reactie ;-)
Groetjes Loes

nic.b van es zei

een heerlijke foto.het terugkerende op de achtergrond vind ik wel mooi.

Joke (Jokes Camera) zei

Ik vind 'm heel mooi, Jowan, en ook knap gefotografeerd. Groetjes, Joke

Elly zei

Erg mooi hoe je de bosanemonen hebt gefotografeerd. Deze foto is weer heel anders dan je vorige, maar ik vind ze allebei prachtig.
Gr. Elly