vrijdag 31 mei 2013

KiekNou! NatuurFoto Expositie 2 juni


Aanstaande zondag organiseert IVN Laarbeek weer haar jaarlijkse kikkerfestival met kraampjes, live muziek, hapje-drankje en natuurlijk niet te vergeten de populaire natuurfoto expositie van haar eigen fotowerkgroep "KiekNou!"

Naast de mooie foto's van de andere leden hangen er ook enkele door mij genomen foto's tussen. Na een zorgvuldige selectie heeft de selectiecommissie besloten om deze foto's (hier in dit blogje) niet te selecteren.

Nieuwsgierig geworden welke foto's er dan wel zijn geselecteerd?

Kom dan aanstaande 2 juni naar de beekseweg in Aarle-Rixtel. Vanaf 12:00 uur tot 18:00 uur. Het blijft droog dus voor het weer hoef je niet thuis te blijven. En toegang en parkeren zijn ook nog eens gratis.



Ik hoop je komende zondag te zien. Tot dan!




7 opmerkingen:

nic.b van es zei

het is zo jammer dat een mens zich niet in tweèn kan delen het lijkt mij heel mooi maar eerdere afspraken gaan voor, maar wie weet p.s als jullie het volgend jaar het weer doen kan je dan misschien de datum eerder bekend maken?? in ieder geval heel veel succes.

Joke (Jokes Camera) zei

't Is te ver bij mij vandaan, Jowan. Maar ik vind wel dat er prachtige foto's van je geselecteerd zijn. Groetjes, Joke

advanduren zei

Hoi Jowan,

Ik kom morgen zeker even kijken, zie je dan. Als de foto van de vliegende grote zilverreiger niet geselecteerd is, die vind ik n.l. erg goed, moeten de andere foto's wel heel mooi zijn.

Gr.,
Ad

Gonnie van de Schans zei

Hoi Jowan,
Succes met de expositie, ik hoop dat er veel mensen komen kijken.
Als deze beauty's niet geselecteerd zijn, dan word ik natuurlijk wel benieuwd maar wat ze wel gekozen hebben.
Misschien kom ik nog even langs.
Groeten, Gonnie

Kees van Dommele zei

Hoi Jowan,

Succes met de expositie. Het is wat te ver weg voor mij om even langs te komen. Ik ben wel benieuwd naar de geselecteerde foto's. De afvallers vind ik namelijk al erg mooi.
Groet, Kees

Loes Belovics zei

Als het dichterbij was, dan kwam ik zeker even kijken Jowan, want ik ben best wel benieuwd. Heb ik elk geval deze beelden weer met plezier bekeken.
Succes met de expositie.
Gr. Loes

Wout zei

Er zitten weer pareltjes tussen, Jowan.
Heel mooi vind ik de Grote zilverreiger en het sfeervolle onderste plaatje.
Groet, Wout