zaterdag 18 mei 2013

Landschap

Vandaag viel het vlaamse natuurmagazine van Landschap weer op de deurmat.
Tijdschrift Landschap is een uitgave van de vereniging Landschap vzw. Een prachtig blad dat natuurgebieden in Belgie en omgeving in kaart brengt.
Landschap vzw is een nieuwe natuurvereniging voor Vlaanderen, Wallonië en buurregio's.

Vorig jaar ben ik met een van de excursies op pad geweest om wisenten te bezoeken in de kennemer duinen bij Haarlem.

In de huidige uitgave van Landschap wordt een foto gebruikt van een wisent die ik tijdens die excursie heb genomen.
Dat beeld brengt me direct terug naar de ervaringen die ik tussen de wisenten heb mogen opdoen. Machtige beesten om te zien en te ervaren van dichtbij.
Met dank aan "Landschap" die dat mogelijk heeft gemaakt. Het blad is een aanrader voor iedereen die nog mooie plekjes wil bezoeken in Belgie en omgeving. Met de kennemer duinen zie je hoe ruim ze het begrip "omgeving" benaderen.
Voor wie meer wil weten, zie de site :  http://www.landschapvzw.be

5 opmerkingen:

nic.b van es zei

gefeliciteerd wat is dat leuk om een foto in het blad te zien die jezelf gemaakt hebt,maar het is dan ook niet zomaar een foto.

Gonnie van de Schans zei

Leuk dat je foto geplaatst is. Ik had even je naam er niet bij zien staan. Ze kennen jouw nam daar ondertussen wel.

Groeten, Gonnie

waldlaeufer68 zei

Gratulation auch von mir.. ein schönes Gefühl wenn sein Foto veröffentlicht wird
Grüsse Frank

advanduren zei

Leuke opsteker altijd weer als een van je foto's voor een publicatie gebruikt wordt Jowan, gefeliciteerd hiermee. Het is een mooie sprekende plaat die ik, dacht ik, als eens eerder gezien had.

Groeten,
Ad

Loes Belovics zei

Landschap is een prachtig blad, dat niet zo maar de eerste de beste foto's plaatst, het is dus een groot compliment dat ze jouw foto gebruikt hebben!
Groet Loes