zondag 7 juli 2013

Abstract IJsland



Soms zijn er plekken waar je niet meer weet waar je kijken moet, overal om je heen is het dan prachtig. Op IJsland overkwam me dat regelmatig. Na 18 dagen rondreizen was ik best moe door al die fantastische indrukken ( en korte nachten). Maar wat hebben we genoten. Nu bij het doorlopen van de foto's herleef ik die momenten opnieuw en begint het alweer te kriebelen om terug te gaan.
Die kleuren in de aarde ben ik nog nooit ergens tegen gekomen. Maar dit was dan ook mijn eerste reis naar een vulkanisch gebied. Hopelijk niet de laatste.








 De Hengifoss
met bijzondere basalt formaties.
Sommige van deze werken staan ook op jowaniven.werkaandemuur.nl

10 opmerkingen:

Annemarie Kesseling zei

Inderdaad zeer abstract weer gegeven. Erg mooi. Groet Annemarie

nic.b van es zei

ja ik kan mij voorstellen dat je hier verliefd op zou worden dit zijn toch wel de belevenissen .

RiRi B zei

IJsland staat nog op 't verlanglijstje, nu helemaal! =) Mooie foto's; ik hou van dat abstracte in de natuur... En de 3e foto heeft o.a. de kleur die ik nu op de keukenmuur aan het smeren ben... Haha!
Groetjes Riri

Loes Belovics zei

Bijzonder mooi! maar lijkt me nog niet zo eenvoudig om daar aansprekende foto's van te maken, is jou echter goed gelukt.
Lijkt me toch een feest om daar rond te reizen door dat fantastische land. Hoop dat je nog meer laat zien..
Groetjes Loes

Gonnie van de Schans zei

Prachtige kleurencombinaties die je daar voor je lens kreeg. Inderdaad geschikt om zo aan de muur te hangen. Aan jou de taak om het compositorisch goed in beeld te zetten en dat heb je knap gedaan. Mijn wens om naar IJsland te gaan wordt alleen maar sterker.
Groeten, Gonnie

advanduren zei

Wat een kleuren en wat een desolaat landschap Jowan, maar heel mooi, welke natuurfotograaf wil daar nou niet eens naar toe.

Groeten,
Ad

Painted by Light zei

Wat een fantastische blog. Ik hou heel erg van die eenvoud en het mooie lijnen spel en de kleuren. Mooie grafische beelden, daar leent ijsland zich denk ik heel goed voor. Ik had nog een reactie gegeven op mijn blog maar ik denk niet dat je die te zien krijgt via een mail.
Dank je voor je mooie woorden en het lijkt me heel leuk je een keer te ontmoeten. Ik hoop dat jou workshops ook succes hebben en dat je ervan geniet. Groetjes Andrea

Jarno van Bussel zei

Gave foto's Jowan! De hele serie trouwens :) van deze 'abstracte blog' vind ik de foto met de rivier/sloot wel erg gaaf gelukt zeg!

Gr. Jarno

Luuk Belgers zei

Zitten erg goede abstracte platen tussen zeg! Die eerste 3 zijn echt super!

Gr. Luuk

Lasse zei

Special views and pictures Liked them very much.