donderdag 22 augustus 2013

VERRASSING



Lees ik zo op facebook dat hier en daar bevriende fotografen zijn uitverkoren om in de nieuwe roots agenda te worden opgenomen of zelfs prijs hebben. Dus bekijk ik snel even mijn eigen mail.
WAUW, blijk ik tot een van de 15 prijswinnaars te behoren. Uit 4000 inzendingen hebben ze er eentje van mij geplukt als prijswinnaar. Het moet niet gekker worden. Mijn dag kan niet meer stuk. Welke foto het uiteindelijk is geworden vertellen ze er niet bij. Dat wordt in spanning afwachten tot 21 september bij de prijsuitreiking...

5 opmerkingen:

Gonnie van de Schans zei

Geweldig Jowan. Van harte gefeliciteerd. Binnenkort zullen ze wel om een groot formaat vragen en dan weet je het wel.
Fijne dag in Baarn en we lezen het wel!

Loes Belovics zei

Hoi Jowan, wat een eer! en welverdiend, want je maakt prachtige en originele foto's.
Van harte gefeliciteerd!
en ik ben erg benieuwd welke het is...
Groetjes Loes

cobie en bas van Es zei

Dit is welverdiend Jowan van harte we kijken er naar uit.

Roland en Ingrid zei

Gefeliciteerd!!

Antoinette Janssen zei

Gefeliciteerd, Jowan!
Kan me voorstellen dat alle dagen erna ook niet meer stuk konden en kunnen.
Fijn dat je beloond bent.

WoooooooooooooOOOOOOOOOW!!!!

Antoinette