zaterdag 12 oktober 2013

kliekjes

paarden sjokken rustig, al grazend, over de vlakte.

Een beetje oneerbiedig is het wel, deze foto's kliekjes noemen. Maar het zijn overblijvertjes van mijn vorige blog over de edelherten. Tijdens de twee bezoekjes aan het weerterbos heb ik natuurlijk ook nog andere foto's gemaakt dan alleen edelherten. Hier is een kleine selectie.

 Een blauwe kiekendief zweeft voorbij terwijl ik de horizon aftuur naar edelherten.

 
 Gak gak gak...  de grauwe ganzen doemen in een keer op uit de mist.

En zo gaf de mist af en toe nog wat andere leuke dingen prijs.

8 opmerkingen:

Yvonne Vergouwe zei

Noem jij dit maar kiekjes, ze zijn prachtig geworden, inderdaad heb je soms overblijfsels, maar ze zijn er zeker niet minder om

Groetjes Von

cobie en bas van Es zei

wauwww wat een sfeer.

advanduren zei

Hoi Jowan,

Ik vind dat je mooie sfeervolle platen aan overgehouden hebt die het bekijken meer dan waard zijn.

Gr.,
Ad

Elly zei

Heel mooi Jowan, die "kiekjes" van jou.
Aparte composities en heel mooi licht.
Gr. Elly

kiekismichel zei

Ach voor de een kliekjes en voor de ander wauw, het is maar net wie er kijkt voordat je het weg gooit.
Smaken verschillen !

Gr Michel

Gonnie van de Schans zei

Mooie sfeer zit er in deze beelden. Ik heb er geen blogwaardige foto's aan overgehouden.
groeten, Gonnie

Loes Belovics zei

Kliekjes, kiekjes.... helemaal niks mis mee, mooie minimalistische sfeerplaatjes.

gr Loes

Maria zei

Inderdaad een beetje oneerbiedig om dit kliekjes te noemen ;-) Het zijn prachtige foto's die goed weergeven hoe heerlijk het is in zo's omgeving het allemaal te beleven.
groet,
Maria