zondag 24 november 2013

Expositie natuurfoto's december 2013

Voorbereiding voor de expositie, inlijsten van foto's

De gehele maand december is een selectie van mijn natuurfoto's te bewonderen bij woonwinkel "van Schijndel Anteak" in Beek en Donk.
Zowel foto's als canvassen worden getoond in een huiselijke gezellige sfeer.
Op zondagen 15 en 26 december ben ik zelf ook aanwezig van 12:00 - 17:00 uur.
Iedereen is van harte welkom. Wie weet tot dan?




Lokatie:
Wilhelminaweg 5A, 5741 HL Beek, Noord-Brabant, Netherlands

 


 vanaf Helmond; over de brug, meteen rechts.
voor restaurant de Hommel langs.
en dan na 50mtr aan de linker kant.

6 opmerkingen:

René Vos zei

Beetje ver weg, maar ik wens je veel succes met je expositie!

Gonnie van de Schans zei

Leuk Jowan! Succes met de voorbereidingen en wie weet kom ik even kijken.
Groeten, Gonnie

kiekismichel zei

Kom zeker even kijken naar je mooie foto`s en hoe ze uitkomen in huiselijke sfeer !

Gr Michel

cobie en bas van Es zei

ik zou ook graag willen maar heb deze dagen andere verplichtingen maar ik wens je een hele fijne mooie en gezellige expositie.

Elly zei

Wat goed dat je foto's op deze manier te zien zijn.
Veel succes ermee.
Gr. Elly

advanduren zei

Hoi Jowan,

Kom zeker even kijken, succes en tot dan.

Groeten,
Ad