zondag 16 februari 2014

Goud


hortensia

De Nederlandse sporters doen het uitstekend in Sochi. Een recordaantal medailles wordt er behaald op de winterspelen. Vlak voor de spannende race, 1500 meter schaatsen voor dames, fotografeerde ik wat hortensias in eigen tuin. De oude bruine bloemen leken door het zonlicht allemaal goud te kleuren. Als voorbode op de race die nog moest komen. De plekken 1 t/m 4 werden bezet door Nederland, een unieke topprestatie van onze dames. Jorien, Ireen, Lotte en Marit hebben een unieke prestatie neergezet op deze winterspelen.  Vandaar deze bloemen, ook voor alle andere Nederlandse sporters in Sochi.







5 opmerkingen:

Loes Belovics zei

Wat heb je een leuke link gelegd met dit 'goud'.
Vooral de eerste vind ik een gouden plak waard, topplaat.
De sfeer van 2 en 3 kan me ook bekoren, dus terecht 2e en 3e plaats.
Maar de laatste twee.... nee voor mij geen goud, ook geen zilver, nou vooruit, brons voor kleur en sfeer.
Had namelijk toch graag een scherpe blikvanger gezien.
Smaken verschillen gelukkig ;-)

Groeten Loes

cobie en bas van Es zei

dit is ook zeker een plak waard.

Ghita Pluijmaekers zei

Mooie gouden foto's, met name de eerste 3. Nummer twee is voor mij de winnaar. De laatste twee foto's vind ik wat te rommelig.

groetjes Ghita

advanduren zei

Mooie vergelijking heb je getroffen Jowan, de eerste twee foto's vind ik mooi en vooral artistiek, de totale onscherpte in de andere foto's kan me niet echt bekoren, maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.

Groeten,
Ad

René Vos zei

Een mooi eerbetoon aan onze sporters in Sotsji.

Ook ik vind de eerste 2 foto's het meest aansprekend.

Gr. René