woensdag 26 februari 2014

Hortensia III

Hortensia III

Na mijn blog over "goud"en "voorjaar ontmoet herfst" was ik nog niet helemaal klaar met de hortensia's. Voordeel van digitale fotografie is dat je achteraf nog een bepaalde stemming in de foto kan aanbrengen door met kleurbalans te spelen.
Dus opnieuw de "lichte kamer" in en eens gekeken wat er nog meer mogelijk is met de hortensia's. Deze keer heb ik voor een vrolijker kleurtje gekozen. Het is immers heerlijk weer buiten.

update: deze foto is opgenomen in de Roots natuuragenda van 2015

4 opmerkingen:

cobie en bas van Es zei

wat een beauty

advanduren zei

Ik zag hem al op de clubavond afgelopen donderdag Jowan, lekker gespeeld met de mogelijkheden van je camera-instellingen.

Groeten,
Ad

Gonnie van de Schans zei

Het effect van de scherpte/onscherpte vind ik mooi gedaan. Met de kleur heb ik wat meer moeite. Waarschijnlijk omdat dit "niet-natuurlijk" oogt. Maar als een dessin voor stof (kleding of gordijnen) zou die het heel goed doen. Knap werk dus.
Groeten, Gonnie
Ben benieuwd naar de reacties bij VNFE

Loes Belovics zei

Ik vind het een beeldschone plaat, deze spreekt me meer aan dan je vorige serie ( smaken verschillen nu eenmaal )

Groet
Loes