zondag 23 maart 2014

Scouten




Vanmorgen wilde ik een nieuw plekje verkennen voor landschapsfotografie. Om er te komen is een fiets wel handig dus gisteren nog even een fietsendrager geregeld en mee geoefend. Vanmorgen laat ik de wekker om 05:00 hr afgaan en het blijkt dat ik toch meer werk nodig had dan gepland. Dus kom ik net tijdens de zonsopkomst ter plekke aan terwijl ik nog geen compositie heb bepaald. De lucht wil ook niet meewerken maar ik beschouwde het toch al als een scoutingstrip. Daarna met de fiets de omgeving beter verkend om de volgende keer sneller ter plekke te zijn. Vanaf dit punt wil ik de komende tijd wel meer foto's gaan maken. Wie weet wat er dan nog volgt.
In ieder geval ga ik hier ook nog scouten voor een mooie zonsondergang.

4 opmerkingen:

Gonnie van de Schans zei

Prachtige kleuren Jowan, mooi met de rijp op de grond. Heb je de verzadiging flink op geschroefd?Het lijkt wel of de hei in bloei staat.
groeten, Gonnie

Jowan zei

Nee, Gonnie dit komt waarschijnlijk door de keuze van de witbalans. Ook het groen van het mos was in het echt extreem verzadigd en helder.
Kortom een prachtig klein gebiedje in brabant.

advanduren zei

Mooi licht Jowan dit plekje belooft qua compositie nog mooie platen in de toekomst. Maar wat een tijdstip zeg. Ben benieuwd wat het je nog gaat opleveren.

Groeten,
Ad

cobie en bas van Es zei

Dat ziet er al mooi uit,ik ben benieuwd wat ons nog meer voor moois van deze prachtige locatie te wachten staat.