maandag 7 april 2014

Brabantsche heide

Na het scouten in de morgen volgde er al snel een bezoekje in de avond.
Een pasje naar links, een pasje naar rechts. Telkens beoordelen of de compositie wel klopte.
Heb je een storend bosje of takje net buiten je beeld gehouden, doemt het volgende obstakel weer op. Maar dat is nu net de charme van landschapsfotografie. In alle rust zoekend naar dat ene plaatje.

Die rust is trouwens redelijk betrekkelijk omdat het licht iedere minuut verandert. Dan komt er ineens grondmist opzetten, dat geeft een mooie extra touch aan de foto's.

In deze omgeving voel ik me helemaal in mijn element en zoek steeds opnieuw naar andere invalshoeken. Deze foto's zijn nog van de periode voordat er blad aan de bomen kwam. Binnenkort opnieuw eens kijken wat er nu te beleven valt.




6 opmerkingen:

cobie en bas van Es zei

geweldig wat heb je dit mooie gebied prachtig in beeld gebracht.

Conny zei

Beste Jowan
Prachtige foto's! heel mooi gedaan. Ik houd van de kleuren.

Ghita Pluijmaekers zei

Mooie landschapsfoto's, sfeervol. De 2e en derde foto spreken mij net wat meer aan dan de 1e
groetjes Ghita

Loes Belovics zei

Het is te zien dat jij in je element bent met de elementen van landschapsfotografie. Een tak van de sport waar in ik me ook nog graag zou willen bekwamen, maar moeilijk.
In je eerste foto heb je de meeste diepte gevonden, maar de twee andere beelden hebben de mooie sfeer van de grondmist.
Veelbelovende beelden, ik kijk uit naar een vervolg.

Gr.Loes

Gonnie van de Schans zei

De kleuren van de 2e en 3e foto spreken me meer aan. Mooie luchten en fraai hoe de kale takken tegen de lucht afsteken.
Groeten, Gonnie

John eos shooter zei

Jowan!

Verbluffend mooie landschapsfoto's. Gefeliciteerd!