dinsdag 4 november 2014

Magical mushrooms

Zo veelzijdig, die paddenstoeltjes en zo fotogeniek dat ze insekten jaloers maken. Regelmatig komt er dan ook eentje bij me zitten die ook op de foto wil. 

 Van zacht..

 tot hard..


Het koraalzwammetje is mooi maar ook lastig op de foto te zetten. Alweer een jaloerse bosbewoner die ook op de foto wil staan. Daar maak ik dan dankbaar gebruik van.



"Kom maar bij mama"


de zon komt op in de achtergrond


 Nu een iets langzamere bosbewoner die van de paddenstoel afglijdt


 Deze dus...


Afsluitend met goud. Een medaille die dit jaargetijde zeker verdient.



Mushrooms are a real delight to photograph in autumn. They show so many faces that options are endless. Autumn is a feast for every nature photographer and it is very hard to leave the forest for another appointment. I finish this blog with mushrooms in a yellow atmosphere. Consider it a golden medal for this time of year.

9 opmerkingen:

Loes Belovics zei

Nou, ik denk eigenlijk niet dat die paddenstoelen veelzijdig zijn, die veelzijdigheid moeten we bij jou zoeken.
Heel gaaf wat een verschillende en creatieve beelden je laat zien.
Ik besef dat ik veelal nog te 'braaf' ben en nog heel wat een stappen op het pad van creativiteit kan zetten.
Inspirerend! Morgen maar weer naar het bos ;-)

Groetjes Loes

Frans Batenburg zei

Een serie naar mijn hart . Hier is aan te zien dat veel tijd en aandacht is besteed aan je foto's . Prachtig hoe de paddenstoelen in een betoverende omgeving heb neer gezet. Heel knap gedaan. Heb dus ook met plezier gekeken naar je magical mushrooms.

gr Frans
http://fransbatenburg.blogspot.nl/

Jeany zei

Het zijn weer sprookjes Jowan, nr twee is mijn favoriet, mooi dat hele zachte, lijkt wel op de David Hamilton stijl van vroeger ;)) super mooi!

Annemarie Kesseling zei

Je bent er lekker creatief mee bezig geweest en het resultaat mag er zijn! Groetjes Annemarie

Jolette zei

Wat een prachtige serie.....om stil van te worden.....

Ghita Pluijmaekers zei

Wat is dit mooi zeg, ik hou van deze creatieve foto's. En ik krijg ook weer zin om naar het bos te gaan.....
groetjes Ghita

bas van Es zei

Hier kan je alleen maar van genieten ,dit is het echte grote werk.

Ellen Denkers zei

Wat een prachtige schilderijen laat je ons zien, de een nog mooier dan de ander. ik zie dat ik nog veel moet oefenen :)

Helma zei

Dit vind ik werkelijk heel erg mooi. Je hebt de paddenstoelen tot ware kunst verheven. Dit doe ik je nog niet na. Ik heb hier echt van genoten!