zaterdag 8 november 2014

More Magical Mushrooms


De herfst is echt mijn favoriete jaargetijde. Wanneer ik eenmaal een paddenstoel heb gevonden waar het mee "klikt" dan ben ik niet meer weg te slaan. Hierboven viel het zonlicht op de lens, wat je normaal gezien probeert te voorkomen. Soms voegt het ook wat toe aan een foto. Ik vind het wel passen bij de kleuren en vormen in de rechterbovenhoek van de foto.


Wat een paar gekleurde herfstbladeren op de voorgrond allemaal niet kunnen doen met een foto.


Autumn is definitely my favorite time of the year. Whenever a toadstool and I have chemistry then I will not be leaving any time soon until I'm satisfied with some of the pictures.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Jowan,

Magical mushrooms? Vooral magical pictures, denk ik. Je bent echt aan het toveren met licht. Fascinerende beelden,zoals ook je vorige serie.
Fantastisch om te bekijken.
Hartelijke groet, Corrie

Gonnie van de Schans zei

Zo wat ben jij goed bezig. Foto 2 spreekt me wat minder aan, maar 1 is heel mooi en 3 is een echte topper. Gelukkig is de herfst nog niet voorbij, dus misschien komt er nog wel meer?
Groeten, Gonnie

Ellen Denkers zei

Je foto's zijn echt Magical. Ik vind ze alle drie mooi maar de winnaar is voor mij nr.2
Hopelijk laat je nog meer van je herfst "schilderijtjes" zien :)