maandag 2 maart 2015

kling klokje klingelingeling


De laatste weekenden lig ik zeker een ochtend bij de sneeuwklokjes. Telkens verras ik mezelf weer dat er toch nog een andere manier is om ze te fotograferen.

Heel veel bloeiende klokjes kom ik nog niet tegen. daar is het waarschijnlijk te koud voor. Alleen op de warmste plek in het bos wil het voorzichtig op gang komen. Tijdens mijn allerlaatste bezoek zag ik in een ooghoek dat ik niet alleen was. 
Onder aan een klokje hing de eerste hommel die ik dit jaar ben tegengekomen. 
Veel plezier met een blog vol sneeuwklokjes.







8 opmerkingen:

Loes Belovics zei

Je verrast niet alleen je zelf, maar ook mij als kijker. Ik vind het echt super hoe jij met de sneeuwklokjes weet te spelen, heel inspirerend! ik ga gauw een poging wagen om er ook zo iets moois van te maken!

Groetjes Loes

ps
ik zit nu wel met dat suffe melodietje in mijn hoofd....

Roos zei

Prachtige weergaven van de sneeuwklokjes. Zeker de laatste met de hommel die naast de sneeuwklokjes een heerlijke lentebode is.

Gonnie van de Schans zei

Geweldig hoe jij sneeuwklokjes fotografeert. Ik ben er al 3x mee bezig geweest en op een of andere manier wil het maar niet lukken.
Je maakt er zelfs heel originele opnames van. Knap werk Jowan!
groeten, Gonnie

Tinie zei

Wat een prachtige foto's van de sneeuwklokjes.
Erg mooi om te zien.
Groetjes Tinie

Linda zei

Beautiful. :)

Ellen Denkers-Hartman zei

Kei mooie serie laat je ons hier zien. Zo laat je zien dat een klokje niet zomaar een klokje is en dat de camera kan toveren, want zo ben ik ze nog niet tegen gekomen in het bos :)

advanduren zei

Mooie kunstzinnige benadering van de sneeuwklokjes Jowan, hoewel ik nr. 7 ook een hele mooie vind. De hommel op foto nr. 8 is een leuke bonus.

Groeten,
Ad

Kinga zei

Beautiful images.