zondag 5 april 2015

vriendelijkheid

bosanemoon

lensbaby sweet 50 + macroringen

Vandaag op pad geweest naar de bosanemoontjes. Door de koude nacht wilden ze maar niet opengaan, op een enkeling na. Terwijl ik fotografeerde kon ik genieten van de vogels om me heen. 4 soorten spechten lieten van zich horen en een spreeuw gooide er een aardige wielewaal poging tegenaan. En een ree maakte zich uit de voeten.
Ook werd ik aangesproken door twee aardige dames die zich afvroegen wat ik daar aan het doen was. Toen ze er achter kwamen dat ik geen voedsel maar fotoapparatuur in mijn tas had zitten wilden ze later ook nog terugkomen om iets te eten te brengen. Nou zo zielig ben ik niet want ik had een heerlijke paasbrunch in het vooruitzicht. Toch leuk wanneer je zoveel vriendelijkheid nog tegenkomt.

3 opmerkingen:

Roos zei

Prachtige foto!

advanduren zei

Lekker zachte plaat Jowan, maar toch zie ik hem liever met de echte kleurtjes.

Groet,
Ad

Gonnie van de Schans zei

Door je verhaal: ree├źn, spechten bosanemoontjes en dames die vragen wat je aan doen bent, kan het bijna niet anders dan dat dit in de Ruweeuwsels was? Zo herkenbaar ;-)
Fijn zacht beeld
Groeten, Gonnie