donderdag 14 mei 2015

sunrise



Vanmorgen was heerlijk. Terwijl iedereen nog op een oor lag stond ik in het veld te genieten van de stilte en het uitzicht met prachtig veenpluis. Om hier te staan had ik een nacht van maar 4 uur achter de kiezen toen ik alweer naast mijn bed stond. Dat heb ik de rest van de dag nog geweten.
De zon deed haar best om op te komen maar vanuit links kwam er een dik front met wolken. Uiteindelijk werd het wel een hele fraaie dag en kon de zon alsnog tevoorschijn komen.

A beautiful morning in the field. Silence and a stunning view is all that an outdoor photographer needs.
I was hoping for a great sunset but some heavy clouds were approaching from the left. Later that day the sun took over and gave us a nice day off.

10 opmerkingen:

Bas zei

maar dan heb je wel een prachtig moment zo de zon op zien komen boven het veenpluis met zulke prachtige luchten.

Roos zei

Jowan, Prachtig verstild beeld. Kan me voorstellen dat het genieten was.
Groeten,
Roos

Lasse zei

Lovely picture!

Gonnie van de Schans zei

Knap om zo vroeg op te staan, maar met zo'n dijk van een plaat wel ruimschoots beloond!
groetjes, Gonnie

Loes Belovics zei

Ja hoor, wrijf me dat vroege opstaan maar even lekker in.....
Maar het is de moeite waard, dat moet ik echt toegeven, wat een heerlijke plaat en wat moet het genieten zijn om daar in alle rust te staan.
Toch ook maar eens gaan doen ;-)

Groet
Loes

Annemarie Kesseling zei

Echt geweldig! Groetjes Annemarie

Ellen Denkers-Hartman zei

Een geweldig mooie foto die het vroege opstaan dan wel weer waard is. Prachtplaatje :)

advanduren zei

Een uitzonderlijk mooie foto Jowan, maar dat had ik al gezegd toen ik hem vorige week op de clubavond in E'hoven zag. Prachtige compositie.

Groeten,
Ad

huub reulen zei

prachtfoto

Ghita Pluijmaekers zei

Mooi sfeervol beeld, prachtig licht en lekker veel veenpluis op de voorgrond.
gr. Ghita