maandag 15 juni 2015

addicted to blue


cornflowers in the wind

In how many ways can you capture the beauty of these flowers? 
In many many ways as these pictures show that are all taken on the same day. And this is just a small selection of all the pictures I took. 
Maybe I'm so fascinated with them because I used to live on "cornflowerstreet", a street that once was indeed a field with corn, cornflowers and poppies before houses were build upon it.

I'm happy to see that more and more pieces of land in my village are given back to nature with a touch of the old rural vegetation.






8 opmerkingen:

Loes Belovics zei

Wat een variatie aan beelden! En ze worden steeds mooier, de tweede helft bevalt mij het meest, met de laatste twee als toppers.

Groetjes Loes

Roos zei

Schitterend Jowan. Gelukkig zijn ze nog steeds te zien die korenbloemen. Dat moet vroeger helemaal geweldig zijn geweest tezamen met klaprozen tussen het koren. Als ik ze zo sporadisch zie dan moet ik daar een foto van maken. Jouw foto's zijn prachtig en gevarieerd en wat een hoop bloemen kom jij nog tegen.
Groeten,
Roos

Gonnie van de Schans zei

Je bent weer origineel te werk gegaan, dat vind ik zo knap. Ze zijn echt steeds anders. Het begint (1 en 2)een beetje vervreemdend, de diepte van 4 spreekt me aan, de beweging van 5 en de warme gloed van 6.
Groetjes, Gonnie

René Vos zei

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles mooi vind, maar dat moet je zeker niet tegenhouden om je eigen ding te doen. En de laatste foto vind ik wel heel mooi. Een prachtplaat!

Gr. René

Adria zei

Bijzondere foto's, niet allemaal mijn smaak maar nr 1 en 2 vind ik erg mooi ! Groeten Adria

Bas zei

dit kunnen alleen kunstenaars.

advanduren zei

Een aantal beelden had ik al gezien tijdens de laatste clubavond VNFE, mijn eerste gedachte bij zien van de eerste foto's was "wallpapers". Maar vooral de laatste twee foto's vind ik toch de mooiste van deze serie.

Groeten,
Ad

Linda zei

Beautiful! :)